سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدید Hcigar Akso OS Kit و Nano Pre-filled Disposable Pod Kit کیت

بچه ها، امروز من یکی دیگر از جعبه های جدید vape kit - Hcigar Akso OS را معرفی می کنم، که یک کیت AIO جمع و جور و قابل حمل جدید با سیستم قفل کردن دست و پنجه نرم است، به عنوان نسخه جدید ارتقاء سری Akso. حالا اطلاعات بیشتری در مورد این Hicigar Akso OS Kit بدست آورید.

باطری قابل شارژ 420 میلیآمپری با چیپ نوآور XT، کیت OS Hcigar Akso OS از خروجی قدرت 8W با حفاظت های امنیتی چندگانه استفاده می کند. نشانه "HCigar" در پایین قرار دارد و به عنوان یک شاخص هوشمند LED باتری بکار می رود. چراغ نشانگر در سه رنگ بسته به سطح باتری فعلی، آبی 100? تا 75?، سبز به میزان 74? تا 31? و قرمز 30? و کمتر. همانطور که برای غلاف، آن می تواند حداکثر 1.4ml آب الکترونیکی نگه دارید و دارای 1.8 اهم سر سوزن. علاوه بر نوآوری "n" ساختار پنبه پنبه، سیستم Hcigar Akso OS قطعا یک وسیله نقلیه عالی است.

Akso OS

مولفه های

اندازه: 108 x 20 x 9.5 میلی متر

ظرفیت E-Liquid: 1.4ml

ظرفیت باتری: 420mAh

مقاومت: 1.8ohm

حداکثر قدرت: 8W

زمان شارژ: 1.0 ساعت

پورت شارژ: میکرو USB

 

بچه ها، امروز من یکی از جدید کیت یکبار مصرف - Nano Disposable Pod که یک دستگاه بزرگ و یکپارچه پر از پر کننده است را نشان می دهد. این یک کیت در حال حرکت vape است، و اجازه دهید نگاهی نزدیک به این دستگاه vape جعبه.

Nano Disposable Pod review

با استفاده از باتری ساخته شده در 280 مگا باتری، دستگاه پودر یکبار مصرف پر از نانو میتواند حدود 200 تا 400 پف را برای لذت بردن از تمام طول هفته فراهم کند. علاوه بر این، دارای 1.5 میلی لیتر مایع مایع مایع با 5.0? (50MG) آب نیک در آب می باشد که می تواند عطر و طعم عالی را ارائه دهد. علاوه بر این، Nano Pod Kit نیز قرقره فعال شده است، بنابراین شما می توانید از یک دکمه رایگان لذت ببرید.

مولفه های

اندازه: 19 x 7 x 103mm

ظرفیت باتری: ساخته شده در 280mAh

قدرت: 5? نیکوتین نمک

ظرفیت Eliquid: 1.5ml

عمر سرویس: حداکثر 400 پاف (یک هفته بسته کامل)

تعداد: 3 عدد

 

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

smok nord in stock

بیشتر بخوانید

آنها را در حال حاضر Smoke G-PRIV 2 Kit Luxe Edition و SMOK PRIV